ZWROTY:
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta:
Art. 27. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.
Należy wypełnić, podpisać formularz zwrotu i przesłać obsłudze sklepu internetowego w ustawowym terminie.
WYMIANY:
W uzasadnionych przypadkach możliwa jest wymiana towaru (np. na inny rozmiar, kolor). W celu ustalenia możliwości wymiany należy skontaktować się z obsługą sklepu.
REKLAMACJE:
Reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem, że produkt użytkowany był
zgodnie z jego przeznaczeniem.
Reklamacja powinna być złożona na piśmie (poprawnie wypełniony formularz reklamacji) i przesłana wraz z produktem z dołączonym
dowodem zakupu na adres siedziby firmy. Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu.